CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, October 3, 2009

Al-Fatihah buat......

Hmm..mase aku nga tengok2 blog niyh..aku dngaw 1 berita yg menyedihkan...al-Fatihah buat ayahanda Suriyanita Naswar yang telah kembali menemui Ilahi pada hari Jumaat malam bersamaan 2 okt 2009 selepas menghadiri bacaan Yasin dan solat Hajat di X-skolah aku. Pemergiannya bersama doa kejayaan dan kebahagiaan untuk anaknya yang juga sekarang berada di ICU Hospital Besar Melaka, akibat kemalangan kereta yg dye naik ngan sebuah lori kat Alor Gajah,Melaka.

Suriyanita lak yg skang masih terlantar dan x sedarkan diri di katil 'empuk' nya patah kaki dan tangan manakala kulit kepalanya terkoyak dulu penah jadi adik dorm aku. Hm,cday je aku rasa.. Tu laa..bende yang kita x sangka mcm2 boley jadik kan..wallahu'alam..sume kuasa Allah..Oleh itu, meh la kita sama2 doakan moga dy cepat sedaw n pulih. doakan jugak utk ketenangan arwah ayahnya..moga di cucuri Rahmat....Al-Fatihah..

0 comments: